Tak for en fed aften!

I går var vores debut til Open by Night i Vejen, og det var en fantastisk oplevelse!

Vores primære mål for aftenen var at invitere folk i Vejen kommune med til Velfærdsalliancens landsdækkende og tværpolitiske demonstration d. 12 maj kl 17:00 foran Vejen Rådhus, og det er vores klare fornemmelse, at det blev taget ret godt imod. Du kan læse mere om det nationale initiativ på: http://velfaerdsalliance.dk/ .

Vi vil gerne takke alle, vi mødte, for de store smil og spændende samtaler, også dem, hvor vi blev udfordret på vores eget ståsted. Det er noget helt unikt, at møde unge som gamle, der har en holdning, de er villige til at bringe i spil på åben gade. Der er dem, der mener, at demokratiet lider i disse år, men så længe folk har noget på hjerte og er villige til at dele det på en god og konstruktiv måde, er der håb. Der er masser af demokratisk overskud i Vejen.

En særskilt tak skal i øvrigt lyde til de andre partier, der også var til stede ved Open by Night. Det var rart at blive budt varmt velkommen på den lokalpolitiske scene. Vi håber, at vi får mulighed for at opstille til næste kommunalvalg, og at vi efterfølgende kan se frem til at tage de gode diskussioner med ind på rådhuset.

Vi ønsker jer alle en rigtig god weekend, og vi håber, at vi ses 12. maj.